Fristående LPR-kamera för registreringsskyltigenkänning IP67, 1080P PoE.
Ny modell förväntas levereras i april 2025
Dubbelfilig igenkänning
Upp till 30 fps vid 1920 × 1080
Fristående databas/loggexport
IR-avstånd upp till 22 m
Dag och natt funktion
Digital I/O (1 in/1 ut)
SD-kortplats för data
Inbyggd värmare och fläkt
Känn igen fordon med hastigheter upp till 100 km/h
Drivs via POE / 12VDC
IP67 , Imma
31 språk på webbgränssnittet
CE, FCC, UKCA, LVD, RoHS-kompatibel
Specifikationer
Övrig | Max car speed: 100 km/h (62 mph) |
---|---|
Digital I/O | 1 In / 1 Out |
Dimensioner | Ø86mm x 191 mm (Ø 3.4” x 7.5”) |
Forsyning | DC 12 V / PoE (IEEE 802.3bt) |
Frekvens | 60/50 fps at 1920 x 1080 (60/50 Hz) |
Hukommelse | Micro SD card slot (SD/SDHC/SDXC/UHS‐I, Class 10) * UHS‐II card types not supported |
Kanaler | 3 stream channels |
Lyd | 1 In (microphone jack, 3.5 mm / 0.14”) / 1 Out (phone jack, 3.5 mm / 0.14”) |
Netværk | 10/100/1000 Base‐T Ethernet, RJ‐45 connector |
Opløsning | Up to 30 fps at 1920 x 1080 |
Protokol | DHCP, DNS, DynDNS, FTP, HTTP, HTTPS, ICMP, IPv4, IPv6, Multicast, NTP, QoS (DSCP), RTCP, RTSP, SNMP, SMTP, SSL, TCP/IP, UDP, UPnP, 3GPP/ISMA |
Strømforbrug | 45W max |
Drifttemperatur | -20 °C ~ 55 °C |
Inbyggd registreringsskyltidentifieringsalgoritm för fordon.
Svartvit lista (nedan kallad B / W-lista)
Inbyggt IR-ljus, kan användas för påfyllningsljus på natten för enklare igenkänning
Algoritmen kan automatiskt justera kamerans ljusstyrka för att säkerställa kvaliteten på fotograferingen under hela dagen
Algoritmen kan automatiskt anpassa kamerans ljusstyrka till fordonets ljusstyrka, så att NP tar bilden oavsett bakgrundsbelysning
Stöder video, rulle och hjul video hybrid utlösningsläge
Levereras med en Prime-lins, som kan fånga från 4,5 till 22 meter igenkänning, med automatisk justering
Stöder fjärråtkomst och kontroll
Stöder i realtid eller offline SD-kortlagring när nätverksåterhämtning sker, kan automatiskt ladda upp fångstdata
Stöder olika SDK-dockningsmetoder eftersom det är bekvämare för kameraintegration och utveckling
Multi-IO-design styr grinden, vilket gör att den öppnar, stänger, normalt öppnar, normalt stängs, tar emot trippning och antikrasksignal och mottar flerkanals grindtillståndssignal
Maximal igenkänning upp till 30° vinkel
Stöder helt NP-erkännande
Stöder spolfunktion och icke-motorfordonsfiltrering